Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Moja pielęgnacja twarzy

By | 22:59 Leave a Comment
 

  Skóra mojej twarzy jest sucha i wrażliwa. W okresie jesienno- zimowym zmagam się z przesuszeniem w okolicach oczu i na policzkach, dlatego później jest problem z jej regeneracją i powrotem do normalnego stanu. Ogólnie mam cerę problematyczną, skłonną do przebarwień i podrażnień. Stosowałam wiele kremów, lecz żaden nie pomagał. Niektóre zapychały pory, inne nawilżały tylko przez krótki czas. Najgorsze były te, które powodowały podrażnienia i przebarwienia na twarzy.

Po wielu nieudanych testach w końcu znalazłam dwa kremy, które są idealne dla mnie. Mowa tu o Vichy Aqualia Thermal oraz Tołpa huminea bogaty krem witalizujący.




Świetnie nawilżają, przebarwienia znikają. Moja skóra jest promienna i wygląda zdrowo.
Są to już moje drugie opakowania (Vichy miałam wersje rich, teraz light-obie dobre), więc z czystym sumieniem je polecam.

  • Krem Vichy Aqualia Thermal, jak zapewnia producent, ma za zadanie dogłębnie nawilżać 24h, koić, wzmacniać skórę. Nie zawiera parabenów. Podpisuję się pod tymi zapewnieniami. W stu procentach się sprawdził. Ma lekką konsystencję, nawilżenie pozostaje cały dzień. Nie klei się, moja skóra w końcu jest ukojona. Opakowanie wydajne. Jego cena to ok.65 zł.

  • Krem  Tołpa huminea bogaty krem witalizujący przeznaczony jest do skóry wrażliwej, pozbawionej blasku i energii z tendencją do powstawania zmarszczek mimicznych. Jego skład, jak w nazwie, jest bogaty. Znajdziecie tu m.in. kompleks pozyskiwany z torfu, proteiny sojowe i ryżowe, ekstrakt z bawełny, wanilii, jeżówki, figi, zielonej kawy, melisy i lukrecji. Świetnie nawilża, koi, dodaje blasku. Moje przebarwienia na skórze zniknęły. Ma przyjemny zapach. Opakowanie pod koniec produktu nieco problematyczne. Cena to ok. 37zł.



   Oba te kremy świetnie ze sobą współgrają, są bardzo wydajne. Moja cera promienieje, jest nawilżona, bez przebarwień. Serdecznie polecam.

  Jestem ciekawa, czy Wy miałyście okazje testować te kremy i jak sprawdziły się u Was. Czekam na Wasze opinie ( dziwnie tak pisać, skoro jeszcze nikt mnie nie czyta).



Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: