Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Żele do powiek i pod oczy

By | 22:42 Leave a Comment


  Kiedy pracuje do późna, także w domu, moje oczy rano są opuchnięte. Szukałam więc jakiegoś kojącego żelu pod oczy. Za namową pani ekspedientki, z mojej ulubionej drogerii osiedlowej, skusiłam się na żele Floslek Pharma.


  • ze świetlikiem i chabrem bławatkiem- polecany jest do stosowania dla osób pracujących przy komputerze lub w warunkach sztucznego oświetlenia. Cena 7-8 zł.

  • ze świetlikiem lekarskim- przynosi ukojenie i ulgę obolałym oczom. Usuwa zmęczenie i łzawienie oczu. Łagodzi podrażnienia. Cena 7-8 zł.

  • ze świetlikiem i rumiankiem- łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienie i pieczenie okolic oczu. Usuwa uczucie tzw. "ciężkich powiek". Cena 7-8 zł.


  Ogólnie żele nie podrażniły mi skóry wokół oczu, co w moim przypadku jest częstym zjawiskiem. Żel jest bezwonny, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Są bardzo wydajne, gdyż niewielka ilość wystarcza, aby rozprowadzić wokół oczu. Przechowywałam je w lodówce dla uczucia chłodzenia. Jeżeli miałabym z tych trzech wybrać jeden- byłby to żel ze świetlikiem i rumiankiem. Najlepiej się u mnie sprawdził. Jednak muszę przyznać, że spektakularnych efektów nie widziałam.



  Będąc na zakupach w drogerii Boots skusiłam się na Vichy Aqualia Thermal Eye Roll-On. Od jakiegoś czasu stosuje krem z tej samej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Postanowiłam, że warto spróbować i przetestować kolejny produkt tej firmy.


  "Vichy Aqualia Thermal Eye Roll-On to wyjątkowy krem pod oczy, bogaty w wodę z Vichy oraz drogocenne minerały. Optymalnie nawilża, koi, uspokaja i wzmacnia delikatne okolice oczu. Aktywne składniki skutecznie łagodzą opuchliznę i niwelują cienie pod oczami. Hydrożel może stanowić perfekcyjną bazę pod makijaż, a jego komfortowa i łatwa aplikacja sprawi, że stosowanie preparatu stanie się prawdziwą przyjemnością."

"Nawilża, koi i wzmacnia skórę wrażliwą. Redukuje opuchnięcia i cienie pod oczami. Zmarszczki wywołane odwodnieniem są zmniejszone, opuchnięcia są wygładzone. Widocznie wzmocniona skóra pod oczami jest ukojona i pełna komfortu. Chłodząca konsystencja z ciekłymi kryształami redukuje zmarszczki powstałe na skutek odwodnienia."

 

  Żel sprawdza się jak na razie. Stosuję od dłuższego czasu i nie pojawiły się u mnie żadne podrażnienia (nie zawiera parabenów). Trzymam go również w lodówce. Aplikacja jest bardzo przyjemna. Roll-On świetnie chłodzi okolice oczu. Nawilżenie widoczne po paru aplikacjach. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Co do zmarszczek nie mogę się wypowiedzieć, gdyż szczególnych zmian nie zauważyłam.

  Teraz przyszedł czas na krem pod oczy. Jestem na etapie poszukiwań.


Pozdrawiam Pysia xxx
  

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: