Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zmywacze do paznokci

By | 22:42 Leave a Comment
 

  Dziś chciałabym napisać parę słów o zmywaczach do paznokci, które ostatnio używałam. Pierwszy z nich firmy Sally Hansen, drugi- w płatkach-firmy Quickies.



  •     Zmywacz Sally Hansen wzmacniający z pro-witaminą B5 kupiłam w zasadzie bez namysłu. Zmywacz, jak każdy inny. Jednak szybko przekonałam się, że bardzo się mylę. Do tej pory miałam szczęście w zakupach tego typu i zazwyczaj byłam zadowolona. Tu przyszło wielkie rozczarowanie. Moje paznokcie zaczęły się łamać przy drobnych czynnościach. Na płytce zauważyłam jakby rysy. Okazało się, że zmywacz tak je przesuszał, że zaczęły pękać. Stan ich bardzo się pogorszył. Poczałkowo myślałam, że to może przez nowy lakier, albo brak witamin. Jednak teraz wiem, ,ze to jego wina. Przestałam go używać i czekałam, aż paznokcie odrosną. Ich stan znacznie się polepszył. Nie polecam go nikomu. Cena ok. £2.



  •    Z pomocą i przypadkiem przyszedł Quickies. W czerwcu, lecąc na urlop miałam ograniczoną ilość bagażu. Wersja zmywacza w formie nasączonych płatków świetnie się sprawdziła; w dodatku byłam pewna, że nic w walizce mi się nie rozleje.  W opakowaniu znajduje się 20 płatków, które świetnie sobie radzą ze zmywaniem lakieru. Jeden wystarcza na obie dłonie. Czasem, gdy mam ciemny lakier, to zużywam dwa.  Mają przyjemny zapach i pozostawiają tłustą warstwę na płytce, co nie pozwala na jej przesuszenie. Używam ich od tamtej pory i moje paznokcie są w świetnej kondycji. Jedyny minus, to fakt, że po dwóch miesiącach zaczęły  się lekko przesuszać. Jeżeli zdecydujecie się na ich kupno, polecam przełożyć  je do jakiegoś małego słoiczka lub szczelnego pojemnika. Cena ok. £2. 



   Za każdym razem, po użyciu zmywacza, nawilżam paznokcie kremem lub olejkiem. Nigdy nie maluje ich od razu, zawsze daje im dawkę nawilżenia. Każdy jeden zmywacz w większym lub mniejszym stopniu (ale zawsze) wysusza nasza płytkę paznokcia. Aby je wzmocnić należy je nawilżyć.


  Jestem ciekawa Waszych opinii na temat tych zmywaczy. Może miałyście podobne doświadczenia jak ja, albo zupełnie inne.
 





Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: