Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

DIY Pojemniki na drobiazgi

By | 21:22 Leave a Comment


    Witam serdecznie. Chciałabym Wam zaprezentować mój sposób na przechowywanie drobiazdów.




  Mój niemąż uwielbia słodycze, więc zawsze muszę o nich pamiętać, będąc na zakupach. Jakiś czas temu kupiłam cukierki w metalowym pojemniku. Bardzo mi się spodobał i pomyślałam, że zrobie z niego użytek. W pracy Szkoci mają zwyczaj kupować różne słodkości w przeddzień ich urlopu ( na początku myślałam, że to z okazji urodzin, bo w Polsce tak właśnie robiliśmy) i bardzo często wybierają te w metalowych pojemnikach. Tak więc zabrałam parę z pracy (już pustych:) ).

Nie podobał mi się jednak nadruk na nich, więc postanowiłam je przemalować.


 Miałam jeszcze resztki farb do malowania ścian, więc je zużyłam. Oczywiście można tu dać się ponieść fantazji i ozdobić je wzorami, nadrukami. Ja obkleiłam jeden złotym papierem i wyglądał ładnie. Niestety od częstego używania kawałki zaczęły się odrywać i odklejać. 






Przechowuję w nich m.in. korale, branzoletki, w drugim akcesoria do włosów, a w jeszcze innym pocztówki z wakacji, które dostajemy od znajomych i rodziny, kartki z życzeniami, itp.


  Pudełka mam już od ponad roku i są wciąż w użyciu. Nie ma na nich odrapań czy odprysków. Jedynie w miejscu zamykania wieczka są małe otarcia i prześwity, ale po zamknięciu tego nie widać. Parę razy zdarzyło mi się je ubrudzić, ale przetarłam je wilgotną szmatką i brud zniknął ( moje farby miały możliwość mycia na mokro).





Kolejny pojemnik czeka na modernizacje.






  W środku jest świeczka, która przepięknie pachnie i umila mi wieczory. Kiedy jej koniec nadejdzie, a to już niebawem, pojemnik wykorzystam na przechowywanie wsówek do włosów ( niemąż się ucieszy, że nie będą rozsiane po całym mieszkaniu).
Pojemnik ma srebrny kolor i jest oklejony papierową etykietą, więc będzie łatwo ją odkleić.




Tutaj kilka gotowych pojemników, które udało mi się kupić po promocyjnych cenach.





  Pojemniki trzymam w kuchni, a w nich słodycze lub ciastka.



  W styczniu były wyprzedaże światecznych ozdób i akcesorii ( tutaj zaraz po 26 grudnia znikają wszystkie ozdoby). Wybralam się do TK Maxx'a. Tam znalazłam ciastka w ciekawym opakowaniu. Wykorzystuję go teraz do przechowywania guzików.





Sposób przechowywania rzeczy w takich pojemnikach jest bardzo praktyczny,  poręczny, a przy okazji estetyczny. Cały bałagan zamknięty w kolorowym pudełku.
  Właśnie moja świeczka puściła dymny znak, więc kończe i zabieram się za jej obróbkę.


 Pozdrawiam serdecznie Tysiowa xxx







Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: