Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dr Organic

By | 23:02 Leave a Comment
  W sklepie Holland & Barrett robiłam już parę razy zakupy i za każdym razem byłam z nich zadowolona. Sieć jest liderem w UK jeśli chodzi o sprzedaż witamin, minerałów, suplementów diety. To również sklep ze zdrową żywnością i naturalnymi kosmetykami, także tymi nietestowanymi na zwierzętach.

  Ponieważ dziś była promocja "Buy 1 get 2 half price" skusiłam się na dwa produkty kosmetyczne firmy Dr.Organic.




  Pierwszy z nich to Organiczne Serum pod oczy z Marokańskim Olejkiem Arganowym.




Producent zapewnia nas, że serum:
  • zminimalizuje głębokie linie pod oczami,
  • zminimalizuje zmarszczki,
  • złagodzi obrzęki,
  • wygładzi skórę.

Skład:


 

  Drugi produkt to Organiczna Odżywka do Włosów Royal Jelly.


 

Producent zapewnia nas, że odżywka:
  • odżywi, 
  • zregeneruje,
  • nawilży, 
  • wzmocni włosy;

Skład:




  Jeżeli chodzi o kosmetyki naturalne, to miałam z nimi różne przygody i moje odczucia są mieszane. Jednak mam nadzieję, że tym razem będę zadowolona i firma, o której wcześniej nie słyszałam zagości w mojej łazience na dłużej.
  Recenzja pojawi się nie wcześniej niż za miesiąc. Lubię jednak czekać, aż zużyję cały produkt. Wydaje mi się, że wtedy recenzja jest bardziej wiarygodna i prawdziwa.

Zabieram się więc za testowanie.





Pozdrawiam Tysiowa xxx







Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: