Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zielony Kot

By | 23:32 Leave a Comment


W zeszłym roku dostałam prezent od mojej kochenej mamy. Byla to piękna biżuteria.





Na opakowaniu było napisane Zielony Kot. Pomyślałam, że to pewnie jakiś nowy sklep jubilerski. Jako, że już dawno nie mieszkam w moim mieście i w Polsce, czasami jestem do tyłu.

Dziś oglądając blog FlorenceBeauty przeczytałam właśnie o tym sklepie. Możemy tam kupić nietypową biżuterię, każdy projekt jest indywidualny, unikatowy i jedyny w swoim rodzaju.




Mój zestaw jest wykonany ze srebra oraz ozdobnych kamyków. Na codzień wolę złote dodatki, ale kiedy tylko mam okazję noszę właśnie ten. Bardzo go lubię.




Lubię nosić biżuterię i dodatki, które dostałam, gdyż mile się kojarzą. Mają swoją historię, a te starsze -duszę.





Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: