Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Półbuty Clarks

By | 22:17 Leave a Comment


  Nadeszła jesień. Zimne poranki i wieczory. W Szkocji o dziwo mamy od paru dni słoneczną pogodę,
liście na drzewach mienią się kolorami. Bardzo lubię spacerować właśnie w taką porę po parkach i oglądać kolory jesieni.


  Zabrałam się ostatnio za porządkowanie mojej szafy, a raczej za jej zmianę. Letnie rzeczy odessane w workach czekają na następne lato (może bedzie lepsze niż tegoroczne). Miło było przywitać moje szaliki, kominy, wełniane swetry i inne "ciepłe" rzeczy. Również letnie buty zostały schowane.




  Na ich miejsce przyszły dziś nowe. Chciałam mieć półbuty, w których mogłabym chodzić na codzień, na niskim obcasie. Na balerinki jest już dla mnie również za zimno. Nie lubię, kiedy marzną mi stopy. Wybrałam się więc na zakupy.




www.clarks.co.uk

www.clarks.co.uk

  Półbuty pochodzą ze slepu Clarks. Wykonane zostały z miękkiej skóry. Są bardzo wygodne i eleganckie. 










Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: