Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Chwila dla mnie

By | 22:07 Leave a Comment


  Jest poniedziałek. Tak daleko do soboty i wolnego. W pracy dzień dłużył mi się niemiłosiernie, ale już w  domu ucieka przez palce. Wieczorami, kiedy ogarnę obowiązki domowe, siadam przed komputerem i pochłania mnie lektura blogów. Codziennie znajduję nowe, ciekawe strony. Nie obejdzie się więc bez herbatki.





  Dziś Rooibos z kawałkami truskawek i kawałkami wanilii. Bardzo aromatyczna o słodkim, lecz delikatnym smaku. Przypomniały mi się cukierki z czasów mojego dzieciństwa, śmietankowo- truskawkowe firmy Alpenliebe.

  W Szkocji mamy już jesień na całego, zimno i deszczowo. Wracam do delektowania się herbatką i czytania blogów. Dziś kolej na  JDC.






Pozdrawiam cieplutko Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: