Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kremy do rąk- recenzja

By | 20:46 Leave a Comment


  Skóra moich dłoni narażona jest na ciągłe przesuszanie. Obowiązki domowe, praca, a także pogoda źle wpływają
na jej stan. Nie wyobrażam sobie torebki bez kremu do rąk. Mam je w domu w każdym pomieszczeniu. Łazience, sypialni, kuchni, nawet w salonie. Dziś chcę zrecenzować dwa, które bardzo lubię, i które na pewno kupię ponownie.


  Pierwszy to krem pielęgnujący marki Joanna Z Apteczki Babuni.




  Jak zapewnia producent krem przeznaczony jest do rąk i paznokci. Zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne. Nawilża i pielęgnuje. Zmniejsza uczucie suchości skóry, wygładza.


  • Miód- działa silnie nawilżająco dzięki wysokiej zawartości cukrów, aminokwasów i witamin,
  • Mleko- cenne źródło protein mlecznych działających odżywczo, nawilżająco i ochronnie;


Moja opinia:


  • Nawilża i pielęgnuje moją skórę, 
  • pozostawia film ochronny, 
  • nie miałam uczucia 'spoconych dłoni'.
  • wchłania się szybko,
  • ma bardzo przyjemny zapach (uwielbiam ),
  • bardzo dobra konsystencja,
  • niska cena.

Jestem  zadowolona z niego. Sprawdził się u mnie dobrze. Szkoda, że w Szkocji nie mogę go kupić. Polecam. 100g kremu kosztuje 4.99 zł.




 Drugi to balsam do rąk marki Zepter Swisso Logical.




Jak zapewnia producent balsam chroni dłonie przed szkodliwymi wpływami czynników zewnętrznych, nadając skórze elastyczność i gładkość. Nie jest tłusty, pozostawia na powierzchni rąk delikatną, niewyczuwalną warstwę ochronną. Made i Switzerland.

Zawiera:

  • Aloes- zapewnia prawidłowe nawilżenie skóry,
  • Glicerynę- odpowiednio natłuszcza,
  • Prowitaminę B5- odżywia, chroni,
  • Pantenol- łagodzi podrażnienia, działa ochronnie, 
  • Echinacea- działa leczniczo.


  Moja opinia:


  • świetnie nawilża, wygładza, uelastycznia skórę,
  • chroni przez wpływem czynników zewnętrznych,
  • ma przyjemny zapach, 
  • posiada wygodną pompkę, która dozuje idealną ilość produktu,
  • baardzoo wydajny,
  • nie ma uczucia 'spoconych dłoni',
  • szybko się wchłania,
  • skóra wygląda młodo, ma ładny koloryt,
  • minusem jest bez wątpienia wysoka cena (krem jednak warty inwestycji).



  Pierwsze opakowanie kremu dostałam od mojej kochanej mamy. Kiedy przeczytałam, iż jest to firma zajmująca się sprzedażą garnków pomyślałam, że nieźle ktoś naciągnął mamcie. Jednak już po paru użyciach  zmieniłam zdanie. Krem jest rewelacyjny. Spełnia wszystkie moje oczekiwania. Obecnie kończę drugie opakowanie i zamierzam kupić kolejne (rok temu miałam kremy do twarzy tejże marki. Byłam z nich bardzo zadowolona. Tu i tu linki do nich). Moja mama kupiła jakiś czas temu balsam z drobinkami złota, jednak stwierdziła, że nie jest taki dobry jak ten zwykły. Serdecznie polecam. 300ml kremu kosztuje ok. 45 zł.



Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: