Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Primark

By | 22:16 Leave a Comment


  Za każdym razem, kiedy idę na zakupy muszę odwiedzić Primark. Nie zawsze muszę coś kupić (choć praktyka mówi co innego), ale muszę pooglądać nowości. Sklep nie prowadzi wysyłki internetowej, nie można też zobaczyć ich asortymentu online.

Bardzo często można kupić tam coś na przecenie. Często zdarza się, że w okresie zimowym udaje mi się kupić rzeczy letnie i odwrotnie. Tak było i dziś.


Letnie szorty w kolorze latte z brązowym paskiem. Idealne na wypady za miasto.




Letni kombinezon w kolorze nude z ciekawymi dodatkami.





Na koniec chciałam napisać o zapachach świątecznych, jakie można spotkać w sklepie Primark. Jednym z nich jest 'dzika jagoda i kwiaty'. Ja skusiłam się na świeczkę i dyfuzor (drewniana ozdoba relax także zakupiona w Primarku). Piękny zapach unosi się w całym domu.




I zdjęcie dla tych, którzy lubią małe rzeczy :D. Od niedawna jestem szczęśliwą ciocią i rozpieszczam małego jak mogę. Dziś urzekły mnie buciki zimowe.






Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: