Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Suchy szmpon

By | 18:51 Leave a Comment


  Dziś chciałam napisać o suchych szamponach fimy Batiste, które używałam przez ostatnie parę miesięcy.



  Pierwszy, przeznaczony był do włosów ciemnych. Ma on w sobie barwnik brązowy. Na początku myślałam, że będzie on bardzo widoczny, gdyż po aplikacji na włosy było widać różnicę w kolorze. Jednak po roztarciu go palcami było ok. Nie barwi ubrań. Zapach do gustu mi nie przypadł, ale liczy się dla mnie efekt (choć muszę przyznać, że kiedyś kupiłam szampon innej firmy, króry śmierdział starymi perfumami i wylądował w koszu na śmieci. Nie mogłam znieść intensywnego zapachu-smrodu).





  Drugi suchy szampon o zapachu tropikalnym. Obawiałam się, że może pozostawiać białe ślady na włosach,  które będą wyglądać jak łupież. Przyznam, że mile mnie zaskoczył. Po roztarciu go palcami nic nie widać. Jeden jedyny raz zdażyło mi się uzyskać "efekt łupieżu". Była to moja wina. Za blisko rozpylałam szampon. Jego egzotyczny zapach jest dość intensywny, co może drażnić.




   Przedłużają świeżość moich włosów, które są przetłuszczające. Jednak przy moich długich, gęstych efekt nie jest długotrwały, po za tym są matowe w dotyku, dlatego mimo  użycia szamponu włosy spinam w koński ogon. Opakowanie nie jest też wydajne, ale cena szmponów jest niska. Nie miałam uczucia swędzenia, ani żadnej alergii. Aby uniknąć białego nalotu na włosach należy spryskiwać je z odpowiedniej odległości- 30cm.
  Suche szampony są niezbędnikiem w mojej łazience. Gorąco je polecam.



Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: