Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Christmas things

By | 19:53 Leave a Comment


  W sklepach, na ulicach od dawna można zobaczyć w Szkocji dekoracje świąteczne i kupić wiele rzeczy. Pod koniec października w lokalnym markecie postawiono choinkę, jednak schowano po paru dniach ( to była przesada w tym miesiącu). Ja niechętnie podchodzę do tak wczesnego "wyciągania" Świąt. Lubię czekać do 6 grudnia i wtedy zacząć kupować i planować.

Jednak robiąc zakupy niesposób ominąć te wszystkie rzeczy. Święta Bożego Narodzenia to moje ulubione święta. Jest tak magicznie, ciepło. Spędza się czas z rodziną. Wracają miłe wspomnienia.

  Dziś pokażę parę rzeczy, które kupiłam w ciągu ostatniego miesiąca. Mała rzecz, a cieszy.




Lampion kupiłam w Tesco. Już nie mogę doczekać się jego premiery :)




Koszyk zakupiony w Asda. Miałam w planach wykorzystać go na drobiazgi na codzień, ale wpadł mi do głowy pomysł, że kupię różne orzechy i kasztany, i wrzucę je do niego. Myślę, że ładnie będzie się prezentował na szafce w przedpokoju lub na stoliku w salonie.




Dwie gwiazdki zakupione w Tesco. Bardzo mi się spodobały (są w opakowaniach, ponieważ obawiałam się, że brokat
z nich będzie się czepiał po całym domu). Są dwustronne, więc pewnie gdzieś zawisną. Nie mam jeszcze konkretnego pomysłu. Zobaczymy.



To tyle drobnych zakupów świątecznych. Przyszła pora ( bądź najwyższa) na rozglądanie się za prezentami. Zawsze chcę kupić coś trafnego, ale niekiedy za dużo główkuje i potem biegam na ostatnią chwilę :) Oczywiście coroczne postanowienie brzmi " W przyszłym roku zacznę kupować dużo wcześniej"...

Pewnie znowu mnie skusi coś w sklepach i dodam kolejne zdjęcia.


Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: