Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Chwila dla mnie

By | 22:25 Leave a Comment


  Poniedziałek już prawie za mną. Dzień w pracy szybko minął. W Szkocji dziś cały dzień padało i do tego był silny wiatr. Cała przemoknięta wróciłam do domu. Obiad zrobiony, niemąż nakarmiony. Czas na relax.






W gazecie Glamour był dodatek- lakier do paznokci marki nails inc. London. Już mam jeden w swojej kolekcji
i dlatego skusiłam się na kolejny. Mają ładne kolory, są trwałe i bardzo szybko schną. Kończe malować ostatni paznokieć i mogę wracać do pierwszego :)

Niestety za oknem ciemno, a baterie z aparatu gdzieś "zniknęły", więc zdjęcia robione z telefonu. Jutro postaram się wstawić  w świetle dziennym.





Uaktualnienie: Zdjęcia zrobione w dzień. Niestety po pracy, więc już troche zmatowiały.





Na wieczór herbatka lipowo- malinowa na rozgrzanie. Pychota.





Jutro czeka mnie pracowity dzień, więc dopijam herbatkę i idę spać.


Dobranoc Tysiowa xxx







Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: