Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jak praktycznie i estetycznie przechowuję rzeczy

By | 20:03 4 comments


  Dziś kolejny raz pokażę jak praktycznie można przechowywać nasze rzeczy. Jeżeli chodzi o wystrój wnętrz, osobiście wolę minimalizm. Nie lubię wielkich segmentów, które jeszcze niedawno były w praktycznie każdym domu. Gromadzi się w nich latami niepotrzebne rzeczy, bo "szkoda wyrzucać, może się przyda kiedyś". Często w szafkach, półkach szpargały latały i były chaotycznie porozrzucane. W tym poście pokazywałam jak wykorzystuję różne pojemniki
na drobiazgi.

Oto kolejne zastosowanie.




Metalowe pudełko wykorzystałam do przechowywania pocztówek, życzeń, listów od rodziny i znajomych.
Od wielu lat przechowuję kartki, króre co jakiś czas odkopuję i czytam. Pojemnik idealnie się sprawdza.



Na początku jesieni w sklepach były letnie przeceny i wyprzedaże. Udało mi się kupić za grosze koszyk piknikowy.




Postanowiłam przechowywać w nim moje paski. Jest ich bardzo dużo i wcześniej zajmowały dużo miejsca w szafie. Teraz koszyk stoi na szafie i jest ozdobą.




  Łazienka jest często oblężona kosmetykami. Ja nie lubię ich eksponować. Kupiłam więc stojak- szafkę nad ubikację. Postawiłam ją jednak w innym miejscu i przez to miałam jeszcze miejsce na kosz z rzeczami do prania.




Dokupiłam koszyki i schowałam w nich kosmetyki i inne rzeczy, które łatwo znaleść, ale nie walają się po całej łazience.

***

  Ubrania, które nosi się sezonowo, przechowuję w workach próżniowych. Zajmują mało miejsca. Pod łóżko kupiłam plastkikowe pojemniki, w których trzymam buty, próżniowe worki z ubraniami i wiele, wiele innych gratów :)

  To tyle w tym poście, jednak to nie koniec zdjęć i pomysłów. Kolejne pojawią się już wkrótce.


Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Cześ! widzę bardzo ciekawie zapowiadający się blog!! Notka naprawdę ciekawa i przydatna, muszę się gdzieś rozejrzeć za półką nad toaletę! Nie słyszałam jeszcze o czymś takim a aktualnie wisi tam szafka której chętnie się pozbędę ;) A teraz jeszcze kilka małych ale jakże ważnych o ile nie najważniejszych na temat twojego bloga: 1. Dodaj okienko Obserwuj na swojego bloga! i ustaw ciekawsze tło ;) Mam nadzieje że na dłużej zagości w blogosferze i zostanę twoją stałą czytelniczką! Jak masz jakieś pytania to zapraszam na mojego bloga ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za opinie :D jestem jeszcze raczkujaca i nie wiem do konca jak sie obsługuje pewne rzeczy :D pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mogłabym się dowiedzieć, gdzie kupiłaś takie piękne koszyki, od dawna czegoś takiego poszukuję, a nigdzie nie rzuciły mi się w oczy. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ten duzy, to koszyk piknikowy. Kupilam go na przecenie i jest z Asdy. Te biale kupione zostaly w Poundstretcher. To taki sklep wielobranzowy w uk z roznymi duperelami. Wiem, ze na ebay i allegro mozna na nie trafic. Poszukalabym tez ich w pepco i jysku. Czasami w supermarketach tez mozna takie dostac. Bardzo polecam przechowywanie rzeczy w takich koszykach. Sa mega praktyczne.
      Pozdrawiam :))

      Usuń