Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

LUSH- The Enchanter

By | 22:17 Leave a Comment


  Halloween już za nami, więc może trochę późno na tego posta. Jednak chciałam podzielić się opinią na temat "Czarodzieja".




Bomba jest koloru pomarańczowego, a w środku kryję czerwono- różową niespodziankę (muszę tu napisać, że zdjęcia nie oddają w całości kolorów. Były robione telefonem i wieczorem w złym świetle). Ja do kąpieli użyłam mniej niż połowy. Poprzednia kula miała bardzo intensywny zapach i obawiałam się, że i tu tak będzie. Zapach limonki był wyczuwalny, ale nie drażniący.




  Tak jak wspomniałam wcześniej, kolory są tu przekłamane. W rzeczywistości woda w wannie miała intensywny kolor soczystej pomarańczy. Kolor naszego ciała pod wodą jest jakby czerwonawy. Kolor krwistych potworów :D

  Kąpiel była przyjemna, aromatyczna- zapach unosił się w całej łazience, ale nie był duszący i zbyt intensywny. Kula nie farbuje ciała i ręcznika.


Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: