Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nożyce poszły w ruch

By | 19:54 Leave a Comment


  Witam serdecznie. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem podcięcia włosów, które sprawiały mi już problemy. Bardzo długo czekałam, aby mieć długie. Marzyłam o różnych fryzurach, m.in. o lokach w stylu Victoria Secret. Jednak kiedy już miałam odpowiednią długość, okazało się, że sprawiają mi dużo kłopotów.  Przede wszystkim skóra mojej głowy nadmiernie się przetłuszczała, a cieżkie i grube włosy tylko wspomagały ten proces. Do pracy chodzę w końskim ogonie, bo tak mi wygodnie. Nic nie stało więc na drodze, aby je skrócić (włosy nie ręka- odrosną).




Szczerze mówiąc prosiłam o pozostawienie na głowie dłuższych włosów, ale wyszły krótsze. Jednak efekt "lekkiej głowy" rekompensuje stratę ponad 20 cm :D




  Jak przystało na panią domu, obowiązki domowe bardzo mnie pochłaniają. Kiedy już mam wolną chwilę, to za oknem już ciemno. Przy najbliższej okazji postaram się zrobić zdjęcia w ciągu dnia.



Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: