Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sweet secret- czekoladowe delicje

By | 22:59 Leave a Comment


  Rok temu dostałam w prezencie kosmetyki do ciała z firmy Farmona. Bardzo spodobał mi się ich czekoladowo- marcepanowy zapach. Miałam ochotę je zjeść.




Dziś będzie recenzja jednego produktu. Mowa o żelu do mycia ciała.



Słodka uczta dla ciała i zmysłów! 
Wyjątkowy kosmetyk o kremowej, aksamitnej konsystencji i kuszącym, słodkim zapachu ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji...
...doskonale myje i natłuszcza skórę, nie powodując jej wysuszenia, a delikatna puszysta piana               o zniewalająco słodkim zapachu dodaje energii i wyraźnie poprawia nastrój. 
...przywraca skórze blask, zapewnia wyszuplenie, ujędrnienie oraz widoczne wygładzenie powierzchni skóry, a także pozostawia długotrwały , zniewalająco słodki zapach i aksamitnie gładką skórę.

Żel ma przepiękny, intensywny zapach czekoladowo- pistacjowy. Ma się go ochotę wypić. Nawet kolor
ma czekoladowy. Faktycznie jest to uczta dla zmysłów i zastrzyk energii. Nie pieni się mocno, więc w moim przypadku nie był on wydajny. Niestety zapach nie pozostaje długo na skórze. Jeżeli chodzi o resztę zalet, jakie wymienia producent- musiałabym go stosować długo. Nie wierzę w jego moce po zużyciu jednego opakowania. Dla mnie żel, czy mleczko do mycia ciała ma je myć i nie wysuszać. Te warunki spełnił, więc jestem zadowolona.

  Polecam go używać w okresie jesienno- zimowym. Słodki zapach pobudzi nasze zmysły. Osłodzi nam ten zimny, szary czas. Chętnie kupię kolejne opakowanie.




  Masła do ciała nie miałam okazji testować. Tak się złożyło, że miałam zapasy innych balsamów i maseł, które już używałam. Lubię skończyć jeden produkt, a później otworzyć kolejny. Kiedy wykończyłam już otwarte przyszła wiosna i nie miałam ochoty na czekoladowe doznania. Wtedy była pora na coś świeżego :) Mam nadzieję, że zapach z tego masła będzie się utrzymywał dłużej, niż żelu.
Recenzja jak zwykle pojawi się po zużyciu.



Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: