Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

DIY Christmas decorations- Świąteczne dekoracje I

By | 19:42 Leave a Comment


  Święta coraz bliżej, przygotowania ruszyły. W Polsce ubieraliśmy wspólnie choinkę przeddzień lub we Wigilię.
W Szkocji już 1go Grudnia wita w domach. Dla mnie to zdecydowanie za wcześnie. W tą sobotę wybraliśmy do sklepów w celu kupienia choinki i światełek. Niestety wszystko było bardzo przebrane. Na szczęście udało nam się kupić nasze drzewko. Stało same w rogu, wszyscy je omijali. Mnie się smutno zrobiło, że takie ładne i nikt go nie chce. To nic,
że nie jest duża i nie ma grubych igieł. nasza choinka dumnie stoi w salonie i pieknie pachnie.




Wczoraj postanowiłam wykonać domowe dekoracje. Coś czuję, że na tych jednych się nie skończy.



***



Potrzebujemy orzechy włoskie, złotą nitkę, makaron kokardki, klej na gorąco.






Orzechy myjemy szczoteczką i suszymy papierowym ręcznikiem. Przycinamy jednakowej długości sznurki (długość najlepiej sprawdzić na gałązce). Rozgrzewamy klej w pistolecie.





Na czubku orzecha nanosimy niewielką ilość kleju i doczepiany dwa końce sznurka. Trzymamy przez chwilę, aż klej zaschnie. Można od razu doczepiać kokardki, jednak mój sznurek był dość sztywny, więc ja makaron doklejałam później.




Orzechy można pomalować np. na złoto, a kokardki na zielono lub czerwono. Ja jednak wolę naturalny wygląd.

Oto jak ozdoba prezentuje się na choince.



Dziś zabieram się za suszenie pomarańczy w piekarniku, jak tylko skończe kolejną dekoracje, wstawię kolejne zdjęcia.
Mam cichą nadzieję, że pomysł się komuś spodoba i zachęce do zrobienia. Ozdoby te robi się bardzo szybko,
a sprawią, że nasze drzewko będzie wyglądać wyjątkowo.



Pozdrawiam Tysiowa xxx




TU znajdziecie pomysł na pachnące pomarańcze z goździkami.


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: