Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Mleko, miód i czosnek

By | 20:35 Leave a Comment


  Witam po Świętach. Osobiście czuję przejedzenie i lenistwo. W tym roku Święta Bożego Narodzenia spędzaliśmy w Szkocji. Myślałam, że będzie to dla mnie smutny czas bez rodziny i w dodatku przepłakany. Okazało się jednak, że było bardzo miło. Miałam okazję świętować "naszą" wigilię i Szkocką. To coś nowego dla mnie, przedtem tylko słuchałam opowiadań jak ona wygląda. Relacja już niebawem.

Tymczasem kuruję się mlekiem z miodem i czosnkiem. Cały rok dbałam o swoją dietę by była bogata w witaminy, a tu masz- rozkłada mnie.





  Na szczęście mam w domu parę pomocników na rozgrzanie :)

Uciekam do łóżeczka z moją miksturą. Może rano zastanę za oknem śnieg? Dziś padał przez chwilę.



Pozdrawiam cieplutko Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: