Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pomysły na prezenty I

By | 16:10 2 comments


  Witam serdecznie. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi pomysłami na prezenty dla najbliższych. Jak co roku wariuję i dostaję gorączki na myśl kupowania.





  Lubię obdarowywać bliskich prezentami, ale kupowanie ich spędza mi sen z powiek. Zawsze chcę kupić coś praktycznego. Nie lubię dawać niepotrzebnych rzeczy. To chyba najgorsze, co może być. Oczywiście można dać
w kopercie pieniądze, ale dla mnie to ostateczne wyjście. Nie wyobrażam sobie np. dać kasę babci, czy dziadkowi. Kupienie konkretnej rzeczy świadczy o tym, że myśleliśmy o tej osobie i poświęciliśmy czas na znalezienie czegoś,
co sprawi jej radość. Pamiętam, jak lata temu, wraz z bratem, kupiliśmy mamie świecznik olejny. Goniliśmy po sklepach i nie mieliśmy pojęcia co kupić. Nie pomyśleliśmy wcześniej. Do dziś to coś leży na półce w kuchni i nigdy nie było użyte. Za każdym razem, kiedy przyjeżdżam do mamy i widzę ten świecznik, pamiętam ten niepotrzebny prezent.


  Zawsze w rodzinie mamy problem co kupić babci i dziadziowi. Zawsze słyszymy "my wszystko mamy, nie róbcie sobie niepotrzebnych wydatków". Dziś przedstawiam kolaże właśnie z pomysłami dla tych osób.



Babcia




Jak wspomniałam wcześniej, stawiam na praktyczność. Polecam kupowanie rzeczy, które może nie są wymyślne, ale na pewno w życiu codziennym się przydadzą. Zawsze staram się myśleć jak osoba, której prezent dotyczy.

Kocyk, czy kapcie na okres jesienno- zimowy na pewno umili zimne wieczory. Jeżeli babcia interesuje się ogrodem, gotowaniem lub medycyną naturalną warto pomyśleć o książce. Moja babcia lubi różne kosmetyki. Zawsze kiedy coś kupowała prosiła mnie o przeczytanie opisu produktu. Zapamiętywałam co lubi, co oczekiwała od danego kosmetyku, dlatego z kupnem właśnie tych produktów nie mam żadnego problemu. Jeśli i Wy wiecie, co babcia lubi, to uważam,
że lepiej żeby miała tego zapas, niż żebyście kupili coś zbędnego.



Dziadziuś





Spodobał mi się pularys na grzebyk, który jest praktyczny oraz komputerowy pojemnik na leki. Ma on alarm, który przypomina o zażyciu tabletki. Również dobrym pomysłem jest kalendarz na zamówienie, w którym umieszczamy nasze zdjęcia (planujemy zrobić taki na dzień Babci i Dziadzia) oraz ramka ze zdjęciami. Kolejny pomysł, to książka.
W zeszłym roku nasz dziadziuś dostał książkę- historia naszego miasta obrazowana w zdjęcia starych pocztówek, które zbierali kolekcjonerzy. Nigdy nie zapomnę miny dziadzia, kiedy oglądał ją, wspominał i opowiadał różne historie
z jego życia, związane z miastem.



Kolejne propozycje już niebawem.


Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. super podpowiedzi :)
    zyczę dużo przyjemności z blogowania, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :D Bardzo mi miło to czytać. Właśnie wróciłam z kolejnych zakupów i powiem szczerze, że jeszcze trochę, a nabawię się migreny :D Również pozdrawiam

      Usuń