Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Pomysły na prezenty II

By | 19:37 Leave a Comment


  Jak obiecałam- dziś kolejne propozycje prezentów dla najbliższych. Tym razem dla młodszego pokolenia. Myślę,
że w tym przypadku mamy większe pole do popisu.




W ubiegłą sobotę i dziś wybrałam się na świąteczne zakupy. W Szkocji szaleństwo. Ludzie biegają i szukają inspiracji. Mnie ten widok przypominał biegające stado surykatek, króre kopiąc norki, szukały czegoś, tylko nie wiedziały czego. O przymierzaniu rzeczy nie było mowy, no chyba, że ktoś ma ochotę stać w kolejce do przymierzalni najmniej 20 min. Miałam problem z oglądaniem potencjalnych prezentów, bo cały czas się ktoś o mnie obijał, ktoś inny popychał. Istny koszmar. Ja jednak się nie poddałam i dzielnie wróciłam do domu ( z migreną) z prezentami. Jednak z obawy, że ktoś
z moich bliskich czyta moje wypociny, nie będę ujawniać co kupiłam.


Do rzeczy. Propozycje są ogólne. To, że na zdjęciu pojawi się drogi produkt, nie znaczy, że taki musicie kupić.



Ona




W propozycjach znajdziemy prezenty z różnych kategorii. Gadżety, kosmetyki, moda, kuchnia, dom, itp. Moja mama np. lubi dostawać różne sprzęty gospodarstwa domowego, a tego teraz na rynku jest na prawdę sporo. Także kosmetyki to coś, co mamie zawsze się podoba. Obie bratowe lubią również kosmetyki, perfumy i różne gadżety. Uważam, że oryginalnym podarunkiem na pewno będzie duża ramka ze zdjęciami, najlepiej tymi, które mają swoją historię i można uśmiechnąć się oglądając je. Dla kobiet podróżujących dobrym pomysłem mogą być wszelkiego rodzaju kosmetyczki, torby podróżne, w których łatwo i szybko znajdą potrzebną rzecz i przede wszystkim wszystko będzie w nich dobrze zorganizowane.



On




Mężczyźni, to gadżeciarze. Mój numer jeden to etui na koszulę (lewy górny róg). Dla panów, którzy często jeżdżą
w delegacje ta propozycja jest idealna. Więcej info tu. Dla tych, którzy kochają muzykę i nie mogą się z nią rozstać proponuję pojemnik na żel pod prysznic z wbudowaną mp3 (zielony pojemnik). Ja osobiście lubię dawać moim Panom rzeczy praktyczne, takie jak np. koszulka czy kosmetyk, oraz jakiś gadżet, np. taki otwieracz do piwa.

W dobie internetu mamy łatwy dostęp do ofert sklepów i nowości na rynku. Warto poświęcić nieco wcześniej trochę czasu na przegląd. Pozwoli nam to na ogólny zarys tego, co chcemy kupić. Zakupy mąją być przyjemnością, a nie chorobliwą gonitwą za byle czym.





Pozdrawiam Tysiowa xxx








Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: