Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Co slychać w styczniu?

By | 22:38 Leave a Comment


  Witam. Postanowiłam co miesiąc pisać o miejscach w sieci, które przykuły moją uwagę, a także w skrócie streścić miniony miesiąc wydarzeń. Jest kilka stron, którymi chciałam się z Wami podzielić. Jest kilka zdjęć, które chciałam Wam pokazać. Zapraszam.


http://anek73.blox.pl/2013/01/Calineczkowy-kalendarz-styczen.html



***

  Niebawem szykujemy się do remontu mieszkania, w związku z tym wszystko na temat wnętrz, aranżacji, itp. bardzo mnie ciekawi. Od jakiegoś czasu śledzę stronę Domosfera, a także Cztery kąty.






***

  Oczywiście nie obejdzie się bez ciekawych blogów. Dziś jest to:


Malinki w kuchni- wspaniałe przepisy, ładne zdjęcia. Zapraszam serdecznie.




A Beautiful Mess- dwie kobiety piszące o wnętrzach, modzie. Wszystkiego po trochę. Do tego piękne zdjęcia, które niejednokrotnie inspirują mnie.




Home znaczy dom- rady fotografa na obasach.




Craft Art Work- tu po prostu trzeba zaglądnąć.




***

  Kiedy chcę dowiedzieć się więcej na temat zabiegów na ciało. twarz, czy poczytać o nowościach, wybieram stronę SPA24, bardzo ciekawa i pomocna. 




***

Lista życzeń:


Marzy mi się od dłuższego czasu ta bluza. 

O tej parce chyba jeeszcze dłuużej myślę.


***

  Po udanym urlopie w Polsce i naładowaniu baterii z pozytywną energią patrzę na nowy rok, bez mgły przed nosem (czyt. bez papierosa), wciąż pełna nadziei, że ten rok będzie wyjątkowy. Wciąż jednak zastanawia mnie dlaczego tak mało ludzi odwiedza moją stronę i dlaczego mam tak mało komentarzy.




  Wciąż mam do zrealizowania postanowienia noworoczne, o których cały czas pamiętam. 


  Mam cichą nadzieję, że zainteresuję kogoś z Was tym postem i znajdziecie tu może coś dla siebie. Może ktoś z Was będzie chętny zostawić tu komentarz, opinię na temat mojego bloga. Każda rada będzie cenna. 

Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: