Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowy Rok

By | 17:15 Leave a Comment


  Witam serdecznie w Nowym Roku. Dookoła mnie ludzie piszą i mówią o noworocznych postanowieniach. Ja również takie mam, ale nie chcę zapeszać, więc poczekam do następnego sylwestra. Wtedy sprawdzę, czy plany się spełniły.


  Dziś miałam jeszcze wolne, więc czas spędziłam na sprzątaniu, rozbieraniu choinki (niestety bombki spadały nagminnie na podłogę).

Znalazł się też czas na odpoczynek i oczywiście na rozmyślanie. Chciałabym, aby ten rok był lepszy od poprzedniego. By przyniósł mi więcej uśmiechu i szczęścia, niż, jak to było, łez i smutku.




Pomyślałam sobie, że może pokażę mój strój świąteczny. Nie jestem guru modowym, ale czemu nie...


dress- Evita, necklace- Primark

clutch bag- New Look; shoes, black tights- Primark

leather jacket- Barneys


  Mój Sylwester był udany, w Nowy Rok weszłam w Szkockim stylu tańcząc tradycyjny taniec. Tyle tu jestem, a wciąż odkrywam ciekawe miejsca, ludzi i zwyczaje. Mam zamiar się tym z Wami dzielić.


Uciekam korzystać z wolnego popołudnia, bo od jutra powrót do codzienności. Na szczęście jeszcze 8 dni i jadę do Polski!  :D

Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: