Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Primark

By | 17:04 Leave a Comment


  Minęło trochę czasu od mojego ostatniego wpisu. Wszystko za sprawą mojego wyjazdu do Polski. Tak bardzo cieszyłam się rodzinnym domem, że nie miałam ochoty marnować czasu buszując w internecie. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Teraz czekam na paczkę z kosmetykami zakupionymi w Polsce.

  W lutym wybieram się na noworoczny bal, który organizuje mój zakład pracy. Wybrałam się więc do centrum w poszukiwaniu sukienki, która nadawałaby się na tą okazję. Oczywiście obowiązkowo muszę odwiedzić mój ulubiony sklep- Primark. Nic nie kupiłam, ale mam kilka zdjęć.






  Już z wystawy można odczytać, że tego roku wciąż królować będą ćwieki, moro, trampki i jak zawsze jeans. Taki styl Rock Girl lub a la Rihanna.










Jeżeli chodzi o wystrój wnętrz Prajmani proponuje dodatki w kolorze białym, czerwonym i niebieskim.






Rzeczy, które już mnie nie zaskakują- letnia kolekcja strojów kąpielowych i innych dodatków. Dziwnie było oglądać je wiedząc, że na zewnątrz pada śnieg.




Bardzo spodobała mi się brązowa torebka, która jest podobna do tej znanej z Zary.







Oto dwie sukienki, które mi się spodobały. Prosty krój mini i doszyta maxi z cieniutkiego materiału. Na plecach  materiał koronkowy. Myślę, że chyba ją wybiorę na bal. Na wszelki wypadek jednak jeszcze się porozglądam w innych sklepach.



W centrum niemalże na każdej głównej ulicy można spotkać grajków. Tu chłopak ubrany w tradycyjny strój grający na kobzie.


Za oknem szaro buro i ponuro. Śnieg tylko na wgórzach. Ja siedzę w ciepłym domu przy kominku i piję herbatkę na rozgrzanie. Zaraz zabieram się za porządki w domu. Postanowień noworocznych ciąg dalszy.

P.S. Muszę tu pochwalić samą siebie, ponieważ tak jak postanowiłam, nie palę od nowego roku i czuję się z tym świetnie. Oby tak dalej.



Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: