Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zimny prysznic.

By | 23:53 Leave a Comment


  Mając tak wrażliwą skórę jak ja, nie ma się wielkiego pola do popisu, jeżeli chodzi o żele pod prysznic. Zazwyczaj stosowałam te dla dzieci, do skóry wrażliwej lub mleczno- miodowy i oliwkowy Palmolive. Nie widziałam sensu opisywania ich na blogu. Dla mnie żel miał myć ciało i je nie podrażniać. I tyle. Żadne opisy innego działania nie robiły na mnie wrażenia.

  Jak to kobieta, szybko znudziły mi się te same kosmetyki do mycia ciała i postanowiłam zaryzykować i kupić coś nowego. Padło na Nivea. Z tą marką nie miałam złych przygód, więc pomyślałam czemu nie?






Pierwszy Nivea Powerfriut Relax o zapachu jagody Acai i borówki.




Jagoda Acai- rosną w Amazońskiej Puszczy, smakują jak jagody oblane słodką czekoladą. Mają właściwości odchudzające. Kryją antyoksydanty, ze zwiększoną ilością kwasów tłuszczowych, takich jak np. Omega 6 i 9. Elementy te pozwalają na idealne napięcie mięśni, poprawienie ich pracy i szybkiej regeneracji. Zmniejszają cholesterol w ogranizmie. Zawierają dużo witamin, kwasów i innych biopierwiastków.

Borówka- uszczelnia naczynia krwionośne, działa przeciwzapalnie, nawilżająco, zmiękczająco i kojąco na skórę; przeciwutleniająco, ściągająco, przeciwbakteryjnie.


Żel ma przyjemny, ciepły zapach, który unosząc się w łazience na prawdę relaksuje. Bardzo miło było go używać. Oczywiście dla mnie jego główną zaletą jest fakt, że nie podrażnia i nie wysusza mojej skóry.

***

Drugi to Nivea Powerfruit Refresh o zapachu jagody Goji i żurawiny.




Jagoda Goji- rosną w Himalajach. Bogate w antyoksydanty, jak beta- katoten i zeaksantyna- zwalczają wolne rodniki i spowalniają procesy starzenia się skóry. Bogate w witaminę C-wzmacniają zdolności syntezy kolagenu, odpowiedzialnego za sprężystość skóry. Zawiera dużo witamin i aminokwasów. Kwas linolowy- poprawia zdolność wiązania wody w skórze.

Żurawina- działa antybakteryjnie i oczyszczająco na skórę, nawilża i reguluje ph skóry. Zawiera dużo witamin i biopierwiastków, co poprawia i ożywia funkcjonowanie skóry. Nadaje promienny wygląd i blask, wygładza drobne zmarszczki, ujędrnia i chroni przed wolnymi rodnikami.


Również ten żel ma przyjemny, ciepły zapach, unoszący się w całej łazience. Nie podrażnia skóry. Działa pobudzająco.

***


  Jestem zadowolona z tych produktów. Pielęgnują moją skórę, nie podrażniają. Mają piękny zapach i na prawdę działają relaksująco/ odświeżająco. Polecam serdecznie.



Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: