Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Inspiracja zdjęciami

By | 20:08 Leave a Comment



  Wczoraj rozmawiałam z koleżankami o wiośnie, która się zbliża drobnymi krokami, a dziś rano doznałam szoku. Za oknem biało (mała odmiana od deszczu, mocnego deszczu lub ulewy). Śnieg zawitał do nas ukradkiem i choć bardzo lubię zimę i śnieg, to chyba tego roku bardziej tęskni mi się do wiosny i lata. Czemu do lata? Może dlatego, że jest teraz taki okres, w którym ludzie kupują lub rezerwują wczasy. Codziennie słyszę od kogoś o Hiszpanii w czerwcu, Bułgarii w Lipcu...

  Zmarznięta wróciłam do domu i siedząc przy kominku, tak jakoś przypadkiem, natknęłam się na wiosenno- wakacyjne fotki. Prezentuję Wam więc zdjęcia, które mnie zainteresowały, natchnęły do działania i wysłały sygnał do użycia karty.




  Jak już wspominałam w poprzednich postach, nie jest ze mnie guru modowe, dlatego więc chętnie korzystam z propozycji gotowych zestawów. Zawsze coś mi podpowiedzą.




  Powoli myślę o dekoracjach Wielkanocnych (wystawy w sklepach nie dają zapomnieć). O tym, jak przystroić dom na wiosnę, co zmienić w wystroju pokoi. Ciekawym pomysłem jest umieszczenie rysunków dzieci na ścianie (nr 5), a także orginalny prezent dla chłopaka, np. na Walentynki, "Jesteś bombowy" z ciastkami lub czekoladkami w środku (nr 6).




  Idealna poduszka dla każdego plażowicza ze schowkiem w środku (nr 2), a także pomysłowy schowek na klucze i dokumenty (nr 5). Inny pomysł, to ramka z pamiątkami narodzin dziecka (nr 6).




  Spodobał mi się pomysł doczepiania karteczek na mapie z listą miejsc do zwiedzenia. Taka mapa marzeń podróżnika. Urzekł mnie obrus ze zszytych, haftowanych serwetek.



  To tyle inspiracji na dziś. Czy Wam któraś z propozycji się spodobała? Może kogoś natchnęło do działania? Ja uwielbiam szukać w internecie zdjęć tego typu.

Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: