Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Leniwy piątek

By | 22:42 Leave a Comment


  Ostatnimi czasy kiepsko idzie mi z planowaniem wolnego czasu. Staram się, ale jakoś mi nie wychodzi (czyli w zasadzie się nie staram). Miałam pracować przez weekend, ale plany się zmieniły. Sobotę zacznę więc od sprzątania, gotowania obiadu, a kiedy luby wróci z pracy koniecznie musimy się ruszyć z domu. To częsty problem ludzi tu mieszkających. Co chwilę słyszę od znajomych, że ogarnia ich lenistwo, są ospali, nic  im się nie chce. Można zwalać na pogodę, na porę roku, ale ja wiem, że to głównie nas samych wina. Przestajemy stawiać sobie cele i wyzwania. Po czasie stajemy się kanapowymi leniwcami z paczką chipsów na kolanach. A jeśli już o tym mowa, to pokażę Wam mój zamiennik- suszone owoce z funciaka, idealne na przekąskę, świetne do płatków śniadaniowych, do torebki.




Jako, że wczoraj dopisała nam pogoda, poszłam na spacer z koleżanką. Jak dobrze jest znów spacerować po parku w słońcu. Załapałam się też na ciasto i owocową herbatkę, a dziś nabrałam ochoty na upieczenie czegoś. Tak, ja i pieczenie. No cóż, łatwo nie będzie, ale jak się zachciało drożdżówy do kawy, no to trzeba zacząć działać. Siedzę więc przy kominku, owinięta kocykiem jak babuleńka i przeglądam przepisy, które są jeszcze mojej brababci.




Mam smaka na wiele rzeczy, ale limit 'zdolnościowy' skutecznie mnie odstrasza. Wracam więc do moich poszukiwań, a Wam zostawiam adresy ciekawych kulinarnych blogów, gdzie znajdziecie łatwe przepisy i te bardziej wyszukane oraz mnóstwo pięknych zdjęć.




  • white plate  - znana i uznana blogerka, która robi niesamowicie piękne zdjęcia. To jej zawód i pasja. Mam wielką ochotę kupić jej książkę.




  • maliny w kuchni -  tu również znajdziecie dużo łatwych i ciekawych przepisów.




Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: