Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Marketingowe święto

By | 20:04 Leave a Comment


  Przyszedł luty, a wraz z nim w sklepach pojawiły się półki pełne pomysłów na prezenty Walentynkowe. Osobiście nie przepadam za tym dniem. Nigdy go nie lubiłam. Choć kartki chętnie dziś czytam po latach i uśmiecham się do siebie (mam jedną, z namalowanym flamastrem sercem i naszymi inicjałami).Jednak mam wrażenie, że przez ostatnie lata zrobiło się z tego dnia bardzo komercyjne świeto i firmy, producenci wymyślają coraz to inne pierdoły, by zachęcić nas do kupowania.





Przyznam, że niektóre rzeczy spodobały mi się, ale zostałam przy oglądaniu i robieniu zdjęć.
Świeczki, albumy i ramki na zdjęcia. Obowiązkowo pluszaki (nienawidziłam je dostawać), czekoladki, cukierki, bielizna i inne gadżety- to wszystko i jeszcze więcej w każdym sklepie.





  Ja póki co siedzę przy lampce wina i rozmyślam nad nowymi postami, które chciałabym prowadzić regularnie na blogu. Zaczynam weekend.




Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: