Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

VIVO

By | 19:29 Leave a Comment


  Hej. Robiąc dziś zakupy w Tesco natknęłam się na produkty marki VIVO. Nigdy o nich wcześniej nie słyszałam, a że miały śmieszną cenę (£ 2), postanowiłam je kupić i wypróbować.  Padło na czerwoną szminkę i eye liner z gąbeczką do rozcierania. 



Szminka ma piękny, głęboki kolor. Nie wiem jeszcze jak z jej trwałością (jutro na firmowej imprezie się przekonam). Bałam się, że w smaku może być niedobra, ale nie czuć go w ogóle. 








Eye liner w kolorze czarnym. Gąbeczka do rozcierania wygląda na trwałą, ale o tym przekonam się w praktyce. Ciekawa jestem, czy moje wrażliwe oczy polubią się z tym produktem.







Ciekawa jestem, czy któraś z Was próbowała produktów tej marki i co o nich sądzicie. 


Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: