Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wielka prośba

By | 21:11 2 comments


  Witam Was dziewczyny. Za tydzień wybieram się na noworoczny bal, organizowany przez mojego pracodawcę. Będzie tam mnóstwo ludzi i nie chciałabym zrobić z siebie pośmiewiska. Jako, że jestem kaleką modową, przychodzę do Was z prośbą o pomoc w wyborze dodatków. Nie wiem jaki model i kolor butów (myślałam o nude, albo czerwonych), jaki naszyjnik i torebkę. Mam nadzieję, że podsuniecie mi swoje pomysły.


Oto sukienka nr 1




Sukienka nr 2




Którą powinnam wybrać i jakie dodatki?


Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Ja bym wybrała nr 2 i srebrne dodatki np. srebrną kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za pomoc. Zapomnialam dodac, ze sukienka nr 2 na podszewke pod koronka kremowa, a nie szara jak na zdjeciu. Dodatki wiec bardziej zlote. Pozdrawiam

      Usuń