Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sobotni misz- masz

By | 19:54 Leave a Comment


  Za oknem szaro, buro, wieje wiatr i pada deszcz. Od rana zbierałam się, żeby pójść do sklepu po kartkę na Dzień Matki (W Szkocji obchodzi się w marcu, w maju nie da się więc żadnej kupić), ale pogoda skutecznie mnie odstraszała. Zdążyłam więc posprzątać, poczytać zaległości blogowe, pomalować paznokcie. W końcu ruszyłam się z domu. 'Wywiało' mnie niemiłosiernie i teraz grzeję się przy kominku, popijając herbatkę owocową. Mam dla Was dziś misz- maszowy post o wszystkim i o niczym.



Kolejny raz skusiłam się na produkt marki VIVO. Tym razem jest to lakier do paznokci. Niestety mój aparat nie umie oddać prawdziwych kolorów, no chyba że to ja nie mam umiejętności fotografowania. Lakier ma kolor wpadający w brzoskwinię, pomarańcz. Na zdjęciu wyszedł bardziej różowawy. 



'Przypadkowo' w moje ręce trafiły jeszcze dwa inne.



  Wczoraj wieczorem zrobiłam sałatkę Gyros, którą uwielbiamy. Chciałam zrobić ładne zdjęcia w ciągu dnia, jednak sałatka zniknęła. Chyba mam w domu jakieś skrzaty. Mogłabym ją jeść codziennie. Pycha!



  Przy okazji wybierania kartek dla Mam zahaczyłam o funciaka. 



  Zaczęłam hodowlę alg, tzn. japońskich kryształów, z których zamierzam robić m.in. maseczki i mydełka. Wodę z nich również można pić dla zdrowia. Muszę tylko poczekać, aż się rozmnożą i wtedy będę wszystko opisywać i prezentować na blogu. Ciekawa jestem, czy któraś z Was miała kiedyś z nimi do czynienia? 



  Na koniec wypadałoby się pochwalić prezentem na Dzień Kobiet. Kwiaty i pozmywana góra naczyń ( ten drugi równie trafiony) :))




Życzę udanego wieczoru, 
Pozdrawiam Tysiowa xxx




Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: