Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wiosno przybywaj!

By | 18:14 4 comments


  Za oknem piękne słoneczko świeci cały dzień. I tak od kilku dni. Byłoby lepiej, gdyby nie jeden mały szczegół. Zimnoo! Wczoraj -5st.C, dziś -2st.C. Brrr. Mnie jednak szumi w głowie wiosna. Mieliśmy jej namiastkę w zeszłym tygodniu, a i teraz nie mogę narzekać. Kwitnące krokusy, żonkile, które już zaraz pokażą żółte łebki; słonko na niebie i tulipany w całym domu. 
Zbliża się wielkimi krokami.

  Z tej okazji chciałam podzielić się moimi propozycjami, jak udekorować dom, bez potrzeby wielkich remontów i przeprowadzek. Wystarczy zmienić dodatki, np. na kolorowe poszewki poduszek, kwiecistą pościel, czy wzorzysty obrus. 



Mnie ten okres kojarzy się z mnóstwem kwiatów w domu, dlatego obowiązkowo propozycje bukietów.



Bardzo spodobał mi się pomysł połączenia tulipanów i gałązek drzewka. Można na nich powiesić ręcznie wykonane ozdoby i zamienić na jajka przez Wielkanocą.


Kto zapomniał posiać rzeżuchę?




Już niebawem propozycje Wielkanocne. Ciekawa jestem jak Wasze domy wyglądają na wiosnę i czy w ogóle je przystrajacie. 


Pozdrawiam Tysiowa xxx


źródło:
tiger.co.uk
magazyndomowy.pl
polki.pl
wunderweib.de
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. och wiosna! a u mnie dziś spadł śnieg, najgorsze, że ponad kostkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Pysiu:) Trafiłam do Ciebie przypadkiem i mimo, iz post jest "stary" to ja dziś mam takie samo odczucie i błaganie "Wiosno przybywaj". Już widzę wyobraźnią piękne słońce, zółte tulipany i te kolorowe i modne ciuszki:) Kocham stylizacje z przetartymi i dziurawymi jeansami (często tutaj się zaopatruje yups.pl/spodnie ale niestety teraz trochę za zimno by je nosić :( Jaka pogoda u Ciebie? Fajnie się Ciebie czyta, z pewnością zagoszczę tutaj na dłużej ;) Pozdrawiam "słonecznie" :)

    OdpowiedzUsuń