Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zakupowo

By | 20:33 4 comments


  Wypad na miasto z koleżanką zawsze kończy się dla mnie targaniem wielkich siat do domu.  Niby idę pomóc w wyborze sukienki lub innej rzeczy, ale zawsze coś mi się spodoba. Zresztą co tu dużo pisać, znacie to pewnie z własnego doświadczenia. 


Bardzo lubię sklep Tiger. Ma on w swojej ofercie pełno gadżetów i dodatków do domu. Zawsze znajdę coś ciekawego. 
Lubię pić herbatę. Najbardziej taką kupowaną na wagę. Chciałam mieć dzbanek ze sitkiem i taki znalazłam. 



Koszyk materiałowy, który zamierzam wykorzystać do przystrojenia wielkanocnego stołu.



Sklep ma w swojej ofercie dużo przypraw. Ja skusiłam się na:


pieprz czosnkowy z ziołami 80g (czosnek, pieprz, sól, pietruszka, oregano, cebula, papryka, olej roślinny),
sól ziołową 10dkg (sól, seler, czarny kminek, curry, nasiona kozieradki, chilli, koper, kurkuma, czosnek, kolendra, goździki, pieprz, kminek, cebula, pomidor suszony, szczypiorek, pietruszka)



***


Kolejny 'obowiązkowy' sklep to Poundland

Pojemniki na przyprawy lub inne rzeczy. 



Ulubione płatki śniadaniowe, suszona żurawina (zamiast chipsów) i suszony mix owoców, które często dodaję do płatków. 



***


Mini spódnica kupiona w H&M. Idealna na wiosnę do rajstop i balerinek.



***


Coś dobrego dla skóry.  Marka Caurnie Soap Co to produkty organiczne, naturalne. 



Mydełko do ciała z owsem (skład: Sodium Olivate Potassium Coconutate Glycerin Sucrose Water Ethanol Kernalate Glycerin Retained Palm Sucrose Aveda)

Dwa mydełka na wagę. Jeden z miętą pieprzową, drugi z pokrzywą. Są bardzo aromatyczne. Zobaczymy jak będą się sprawować.

Dostałam w prezencie do przetestowania odżywkę do włosów z wyciągiem z pokrzywy. Już nie mogę doczekać się kiedy ją użyję. 


***


Na koniec zakup z Tesco. Organiczny syrop z Agawy marki Hale & Hearty



Leniwa niedziela dobiega powoli do końca. Wczoraj imprezowo, pub'owo bawiłam się w gronie znajomych, a dziś dzień dla ciała i duszy- zabiegi pielęgnacyjne i zielona herbatka na oczyszczenie.

Pozdrawiam Tysiowa xxx




Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Widzę,że kochasz herbaty tak samo jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) odkąd przestałam pić kawę moja miłość do nich jest jeszcze mocniejsza :)i bedac na zakupach zawsze musze podejsc na stoisko z herbatami. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Też kocham herbaty więc i mi taki dzbaneczek by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Świetna sprawa, bo w koncu fusy nie lataja w kubku ( wlasnie odpisujac na Twoj komentarz rozbilabym dzbanek :) ). Sa tez specjane lyzki z sitkiem, ale ja osobiscie wole taka wersje parzenia herbaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń