Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Aktualizacja włosów- Kwiecień 2013

By | 22:15 9 comments


 Wpis na koniec dnia/ miesiąca. Aktualny stan moich włosów. Ostatnio pisałam, że czas na fryzjera. Wciąż jeszcze się nie wybrałam, ale chyba czeka mnie dłuższa wizyta w Polsce, więc poczekam trochę i zobaczymy.


Włosy odwijają się już na końcach, więc przydałoby się lekkie cięcie. Niestety jakość zdjęć nie jest dobra. Mój partner ewidentnie nie ma talentu do robienia zdjęć. Myślę jednak, że mogą być. 

Przez dobrych parę lat prostowałam włosy, uważałając, że są niewystarczająco proste. Koleżanki zawsze powtarzały mi, że mam proste włosy i nie potrzebuję używać prostownicy, ale na marne ich zapewnienia. Dopiero po zdjęciach na bloga zauważyłam, że faktycznie tak jest. Na szczęście teraz prostownicy używam od święta i włosy są w lepszym stanie. 



Dla porównania TU zdjęcie z wyprostowanymi włosami. Widzicie znaczącą różnicę?


Pozdrawiam Tysiowa xxx



Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. no tak różnica jest , ale ja osobiście jestem przeciwna codziennemu prostowaniu bądź kręceniu włosów :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam wyżej już od dawna nie prostuje włosów, tylko na jakieś okazje. A wg mnie różnica jest minimalna, dlatego tym bardziej prostownica poszła w odstawkę.

      Usuń
  2. efekt zauważalny, bardzo ładne masz włoski :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci takich włosów! Moje niestety żyją swoim życiem i dopiero prostownica jest je w stanie poskromić;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja uważam, ze każde włosy są piękne, pod warunkiem, ze dba się o nie :)

      Usuń
  4. Masz piękne włosy! Zdecydowanie prostownica jest dla Ciebie zbędnym narzędziem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) juz długo jej nie uzywam i dobrze mi z tym :)

      Usuń