Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Mój lakierowy ulubieniec- Revlon 017 Scene Stealer

By | 22:25 6 comments


  Kiedy jestem zabiegana, w domu mam pełne ręce roboty lubię mieć pewniaka, który mnie nie zawiedzie i będzie mało wymagający. Takim lakierem jest Revlon 017 Scene Stealer.






Jest niezawodny. Szybko schnie, nie pozostawia smug. Ma idealny, delikatny różowy kolor. Paznokcie wyglądają zdrowo i estetycznie.  Do tego od niedawna stosuje base i top coat od Sally Hansen, który jak na razie się sprawdza. Nadaje ładny połysk i przedłuża trwałość lakieru, jednak nie na tak długo jak oczekiwałam.


Bardzo serdecznie polecam Wam lakiery marki Revlon, a w szczególności 017 Scene Stealer.


Pozdrawiam Tysiowa xxx




Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. ciężko pisać u Ciebie kometarze, bo jest weryfikacja obrazkowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam, ale dzieki za informacje. Musze teraz rozkminic jak to sie zmienia.

      Usuń
    2. Znalazlam. Powinno terez zniknac :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z Revlon'u. Bardzo cenię podkład :)
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, daje bardzo naturalny look. Płytka paznokcia wydaje sie byc różowawa, zdrowsza. Idealny kolor do 'frencza'.

      Usuń