Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

W magicznym ogrodzie

By | 20:12 6 comments


  Witam. Rano obudził mnie szum wiatru. Był tak porywisty, że na myśl o wyjściu do pracy przykryłam się, po czubek głowy kołdrą i chciałam tam pozostać aż do lata. W dodatku zaraz po moim wyjściu na zewnątrz zaczął lać deszcz. Jakby ktoś polewał mnie z góry, z wiadra.  Jeden plus tej pogody jest taki, że w końcu temperatura na termometrze ruszyła w górę.


  Pod wieczór zaświeciło piękne słońce i zobaczyłam błękitne niebo.  Przypomniały mi się wiosenno- letnie wieczory w ogrodach lub na działce. Pachnące kwiaty dookoła, świergot ptaków i beztroskie lenistwo.


  Tak. Dziś chciałabym znaleźć się w magicznym ogrodzie. Takim pełnym kwiatów, motyli,  zapachów i ptaków. Ogrodzie pełnym labiryntów, niczym z krainy czarów. A po wyczerpującej przechadzce, w poszukiwaniu wyjścia, leżeć na hamaku, czytając ciekawą książkę i choć na chwilę móc oderwać się od spraw codziennych.






Póki co, w moim ogródku żonkile prężą się do słonka i szara wiewiórka przychodzi w odwiedziny.


Pozdrawiam Tysiowa xxx



źródło: stylowi.pl
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. marzy mi się taki, za rok tez będę miała magiczny ogród to moje postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te miejsce są na prawdę magiczne!!!! Ach jak mi się marzy taki ogródek....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wierze, ze marzenia sie spelniaja :)

      Usuń