Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zakupowo

By | 21:05 6 comments


  Witam. Dziś, korzystając z pięknej, słonecznej pogody, wybrałam się wraz z koleżanką na zakupy. Jedzie za kilka tygodni do Polski i chciała, abym pomogła jej w kupowaniu prezentów. Taki też miałam zamiar. Jednak w rekompensacie za wczesną pobudkę kupiłam kilka rzeczy. Byłam dziś grzeczna i wiele produktów, choć kusiło odkładałam potulnie z powrotem na półkę. 



Baza i top coat od Sally Hansen. Ciekawe jak w praktyce sprawdzi się taki produkt 2 w 1.



Tak. Nie lubię silikonowych szczoteczek, ale odkąd moje rzęsy się przerzedziły muszę szukać czegoś nowego. Zobaczymy jak poradzi sobie maskara marki Revlon. Nigdy wcześniej jej nie miałam. 



Primark to obowiązkowy sklep, który muszę odwiedzić. Świeczka zapachowa sweet cherres pachnie słodkimi landrynkami. Nie mogłam się oprzeć. Kupiłam wielki słój, który powinien starczyć na długo. 



Zwykłe bawełniane koszulki z długim rękawem zawsze mile widziane w mojej szafie. Mogą stanowić dobrą bazę pod ciekawe stylizacje. 



Tiger to kolejny, obowiązkowy sklep. Dziś na spróbowanie herbatki i przyprawa tzatziki (nieobecna na zdjęciu). Herbat nigdy nie za dużo.



Coś na ząb zamiast chipsów. Odkąd nie palę zdarza mi się podjadać wieczorami lub siedząc przed komputerem. Muszę mieć zatem coś zdrowego i mało tuczącego pod ręką. 



Gdybym tylko mogła przesłać Wam zapach! Cudowny! Mięta i melon. Od dawna nie używałam scrub'ów do ciała, ale ten zapach tak bardzo mnie skusił, że nie mogłam się oprzeć. 



Tyle na dziś zakupów. Wracam do czytania Waszych blogów. 

Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. jakie zakupy ! świetny kolor ma ten scrub ! aż mnie zachęciłaś :p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam peelingi i ten mnie niezwykle zachęcił. Szkoda, że niedostępny w Polsce.
    I ogromnie podoba mi się pakowanie maskar za granicą. Niezwykle higieniczne, efektowne i ma się pewność, że tusz nie był jeszcze otwierany i "wypróbowany" przez jakąś panią - więc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli chodzi o tusze, jak i inne kosmetyki, nie lubie takich otwartych. Jezeli juz kupuje takie niezabezpieczone, to koniecznie wybieraz te z konca polki. Na szczescie coraz wiecej opakowan tuszy ma ochronna folie. Moze ten peeling bedzie dostepny w internecie, np. na allegro. Moze, kiedy zgromadzi sie u mnie wiecej obserwatorow, zorganizuje rozdanie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. połączenie mięty i melona brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam do tej pory zadnego kosmetyku, ktory mial taka mieszanke zapachowa. Bardzo piekna.

      Usuń