Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kolejny raz Rimmel

By | 15:47 6 comments


  Miałam nie kupować lakierów do paznokci. Miałam zużywać te, które czekają od dawna w kolejce. Miałam wiele planów i postanowień, ale jestem kobietą. 

Przypadkowo do koszyka trafił nowy kolorek lakieru marki Rimmel- 285 Style Hunter.


Kolor zmienia się w zależności od światła. W dzień jest jaśniejszy, wpadający w pastelowy róż. Wieczorem ma bardziej śliwkowy odcień. 


Lubie lakiery tej marki. Szybko schną, są trwałe i mają wygodny, szeroki pędzelek. W większości lakierów tej marki nie miałam problemu ze smugami na płytce. Tu również dobrze się spisał.


Lakier jest perłowy, co na początku mnie zniechęciło, gdyż nie przepadam za nimi. Jednak efekt, jaki daje na płytce satysfakcjonuje mnie i sprawia, że kolor jest soczysty i świetlisty. 



A jaka jest Wasza opinia na temat lakierów tej marki? Lubicie?




Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy: