Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Leniwa niedziela

By | 21:16 5 comments


  Witam serdecznie. Dzisiejszy dzień dla mnie to błogie lenistwo. Miałam mnóstwo planów, które chciałam zrealizować, jednak skończyło się na kanapie. Czasami potrzebujemy takiego dnia. 


Popołudnie spędzone z maseczką na buzi i kubkiem kawy. Nadrabiałam zaległości YouTube'owe i blogowe.   Przegląd wiadomości i nowinek kosmetycznych. Jestem uzależniona od internetu. 



Widoki, jakie można podziwiać ostatnio w Szkocji- baranki pasące się na łąkach, wraz ze swoimi młodymi. Miałam ochotę wyskoczyć z auta i ukochać wszystkie malutkie, włochate baranki. Wspaniały, sielski krajobraz.


Przysmak, który urozmaica wiele moich dań. Każdym dobrze znane siemię lniane.



Tak, tak. Tyle piszę o zdrowym odżywianiu i unikaniu niezdrowych rzeczy. Ale kto odmówiłby Haribków??



Już jutro na moim blogu przepis na ulubioną sałatkę.



Udanego tygodnia dla wszystkich Was. Ja już odliczam dni do mojego wyjazdu i przy okazji chciałam Was prosić o polecenie jakiejś dobrej odżywki do rzęs. Moje oczy są BARDZO wrażliwe i ciężko mi jest dobrać dobry kosmetyk.



Pozdrawiam Tysiowa xxx
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Chwila dla siebie czasami jest potrzebna każdemu :)
    ps: hehe..Tez jak widze, to mam zawsze ogromna ochotę zeby złapać i wysciskac te piękne, malutkie, puchate owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam, ze każde zwierzątko złapałabym i wyściskała :)

      Usuń
  2. Chętnie bym wróciła jeszcze do Szkocji ;D a sałatka gyros to również moja jedna z ulubionych!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie powoli sie przejada, ale moj luby jest jej fanem i co chwile o nia prosi :)

      Usuń
  3. Szkockie widoki są przepiękne! :)
    Jestem ciekawa smaku tego Kita Kata. Dlaczego w Polsce jesteśmy tak bardzo opóźnieni ze słodyczami!?

    OdpowiedzUsuń