Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowości na blogu

By | 21:03 6 comments


  Witam serdecznie. Od dawna próbuję modernizować mój blog, by wyglądał tak, jak tego chcę. Nie jestem jednak grafikiem i często najprostsze rzeczy sprawiają mi problem. Nie poddaję się i wciąż czegoś się uczę. Póki co powstał boczny pasek zakładek- stron, do którego obejrzenia serdecznie Was zapraszam.


W szczególności polecam zakładkę SŁOWNIK NATURY. Znajdziecie tam ciekawe informacje na temat ziół, owoców i innych roślin.





Pozdrawiam Magdalena xxx
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Zajrzałam do zakładki z włosami, masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wygląd Twojego bloga - jest delikatny i estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Wciaz ucze sie jak go zmieniac, bo jest pare rzeczy, nad ktorymi chce popracowac. Dziekuje za mile slowa :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog.
    Zapraszam do mnie po pytania:
    http://mademoisellee-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń