Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zwiewne sukienki na wiosnę i lato

By | 21:07 9 comments


  Słonko dziś świeciło cały dzień i w końcu wybrałam się z koleżanką na spacer. Pokrzywa nazbierana- będą płukanki do włosów. Mlecze zerwane- będzie mniszek lekarski. Naładowana pozytywną energią i szampańskim nastrojem przychodzę dziś z propozycjami lekkich i zwiewnych sukienek na wiosnę- lato. Takimi, które można założyć na spacer, majówkę, rower, czy nad wodę. 



AX Paris






H & M






studio-mona.pl



New Look










New Look ma zdecydowanie największy wybór i różnorodność krojów sukienek. Mnie w tym roku podobają się motywy kwiatowe, pastele.  Jeżeli chodzi o krój, to zdecydowanie te odcięte w pasie i szeroko rozkloszowane do dołu.


A jaki jest Wasz typ?





Pozdrawiam Tysiowa xxx






Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Różowa ze studiomona :) Tylko nie wiem czy bym przeżyła ten kolor... Ale fason boski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason swietny. Jezeli chodzi o kolor- na pewno by Cie wyroznial z tłumu :)

      Usuń
  2. Uwielbiam sukienki. Są takie kobiece. Osobiscie nie lubię bardzo krótkich sukienek, jakoś tak niesmacznie dziewczyny wyglądają niestety. A ja lubię klasykę, elegancję i kobiecość w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zwiewne sukienki :) Moim zdaniem ostatnia jest najpiękniejsza ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię rozkloszowane sukienki ;) dużo z tych pokazanych przez Ciebie wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie powiesiłabym je wszystkie w szafie :)

      Usuń