Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Drobne upominki- Prezent weselny

By | 22:55 2 comments



  Zapewne każdy z nas zastanawiał się wiele razy, co kupić komuś, kogo znamy, ale nie jesteśmy z tą osobą zbytnio związani. Wypada obdarować jakimś upominkiem. Pytanie tylko jakim. Oczywiście sklepy oferują nam wiele tzn. gotowców, ja jednak wolę zawsze dodać coś od siebie i nieco zmodyfikować daną rzecz.

Dziś drobny prezent dla koleżanki, która wychodzi za mąż. Pracujemy razem, często rozmawiamy, ale nie jesteśmy jakoś specjalnie sobie bliskie. Chciałam ją czymś obdarować. Postawiłam na kilka drobiazgów.


Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Prezent pakowałam późnym wieczorem i z lenistwa użyłam aparatu w telefonie. Myślałam, że będzie ok. Niestety ich jakość nie jest dobra. 






Ramka na zdjęcia i papierowa torba.

Kartka z życzeniami.

Zawsze staram się znaleźć ciekawy wierszyk, pasujący do osoby.

Lustrzana ramka na zdjęcie.

Pakujemy w przeźroczysty, ozdobny papier.

Ze wstążki robimy dużą kokardę i zawiązujemy.


Oto dwa przykłady wiązania kokardy. W internecie znajdziecie ich znacznie więcej, np. TU.


1

2


Do paczki można dorzucić podwiązkę, jeżeli to prezent dla koleżanki. Do środka można wrzucić konfetti, buteleczkę do robienia baniek mydlanych, podkowę, itp.


Już niebawem kolejne pomysły. Co myślicie o takich drobiazgach? Mam nadzieję, że cieszą oko, bo o to chodzi. Liczy się gest, a nie wartość pieniężna.




Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze: