Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Idealna para- złoto i czerwień (pachnąca!), czyli o lakierach do paznokci.

By | 22:54 4 comments


  Zakładając bloga chciałam, wyrażać tu swoje opinie na temat kosmetyków, pisać o pięknych miejscach, jakie odwiedziłam. Również z powodu nadmiernej ilości czasu. Jednak wszystko się poodwracało i obecnie nie mam czasu na wiele rzeczy. Praca, siłownia i inne. Obiecuję poprawę. Muszę tylko się dobrze zorganizować. Masa zdjęć czeka do obróbki. O wielu rzeczach i miejscach chciałabym napisać i się nimi z Wami podzielić. 


Póki co przychodzę dziś z duetem, który przypadł mi mocno do gustu. 


Próbowałam robić wiele zdjęć, by uchwycić kolor czerwony, ale niestety nie oddają one do końca prawdziwego odcienia. Jest on taki, jak suszona żurawina. 



Lakier podczas malowania i po wyschnięciu pachnie bardzo owocowo. Szybko schnie i jest wytrzymały.


Lakier od CHIT CHAT jest wytrzymały, drobinki nie odpryskują i wyglądają pięknie na płytce paznokcia. 


Oba serdecznie Wam polecam. 




W Szkocji od tygodnia mamy upały i pięknie słońce. W dodatku odwiedzili nas znajomi, więc każdy dzień wykorzystujemy w całości, a weekendowe plażowanie już w sobotę. Nie mogę się już doczekać wolnego. 



Pozdrawiam Tysiowa xxx


Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze: