Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Letni umilacz- Krem pod prysznic Nivea

By | 20:47 3 comments


  W okresie letnim, kiedy słońce daje się we znaki, chłodny prysznic jest ukojeniem dla mojego ciała. Zapachy "zimowych" żeli i innych kremów dawno schowane głęboko w szufladach. Są takie kosmetyki, które kojarzą mi się z daną porą roku i używam ich sezonowo. 

Lato, to zapach morza, materaców lub piłek plażowych, olejków do opalania, arbuza i innych owoców. Właśnie takich nut szukam w kosmetykach letnich. Krem pod prysznic Nivea happy time niewątpliwie ma coś z lata.


Krem pod prysznic  kwiat pomarańczy i mleko bambusowe to intensywna wariacja zapachowa. Kojarzy mi się właśnie z balsamami do opalania, świeżo wyciśniętym sokiem z pomarańczy, które często kupowałam będąc nad morzem. Zapach nie utrzymuje się długo na ciele, ale biorąc prysznic aromat jest bardzo intensywny i rozchodzi się w całej łazience. To sama przyjemność, relaks dla duszy i ciała.


Skład nie jest imponujący, ale jeżeli chodzi o żele i kremy myjące, to wystarcza mi jeżeli nie wysuszają mojej skóry. Jeżeli ten warunek jest spełniony, to w pełni rozkoszuję się ich zapachem.



Czy Wy też macie swoje sezonowe zapachy?



Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze: