Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nike In Season TR Ladies Fitness Training Shoes

By | 21:58 8 comments


  Dobre buty do biegania i ćwiczeń, tych w domu i na siłowni, to podstawa. Przekonałam się o tym na własnym palcu. I to dużym. Miałam buty sportowe, które po dłuższym noszeniu lekko mnie gniotły. Nie zwracałam na to uwagi, bo nigdy nic złego się nie stało. Pewnego wieczoru, malując paznokcie u stóp, zauważyłam sine miejsce pod paznokciem. Bardzo się wystraszyłam. Naczytałam się o wielu chorobach tego typu i spanikowałam. Wtedy uświadomiłam sobie, że to te felerne buty. Uciskając paznokieć i palec doprowadziły do sinienia. 


  Bez wahania zaczęłam szukać w sklepach butów treningowych. Wybór był duży, ale kiedy miałam wybrać coś konkretnego, to nie mogłam się zdecydować. W końcu znalazłam. 


Super lekkie i wygodne, z bardzo grubą i zarazem miękką, idealnie wyprofilowaną wkładką. Materiałowe pokrycie, dzięki czemu noga oddycha. Idealne do noszenia na treningi. 




Jestem bardzo zadowolona z ich kupna. 

A Wy macie swoje ulubione obuwie do ćwiczeń, spacerów i innych wypraw?

Pozdrawiam Tysiowa xxx




Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się kochana z wszystkim co napisałaś, ja właśnie też dziś kupiłam nike ;)
    Bardzo ładne.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. Ja lubie Nike za ich solidne wykonanie. Ja i moj partner mamy kilka par od paru dobrych lat. Wciaz sa w dobrym stanie :)

      Usuń
  2. Czy mogłabyś podać jaki to model buta? Bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model taki jak w opisie, ale dla pewnosci, czy to cala nazwa, sprawdze jak tylko wroce z pracy:)

      Usuń
  3. dobry but do ćwiczen itp to podstawa :) tak jak napisałaś :). Ja też własnei ejstem na etapie szukania butków :). Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeżeli mogę Ci doradzić, to sprawdź tego typu buty dłużej niż zwykle. Spróbuj się przebiec i poskakać. Ja w tych chodzę jak w papciach :) są takie wygodne.

      Usuń
    2. Ważne żebyś wygodnie czuła się w butach. Ja ostatnio zakupiłam Nike WMNS AIR MUSIO, po kilkunastu użytkowaniach oceniam na 5+. Jak coś to masz link do butków w moim profilu :)

      Usuń
    3. Ja również po dłuższym czasie stwierdzam, ze są n a 5+ :)ale z ciekawości zaglądnę. Wygoda to podstawa.

      Usuń