Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Tydzień w zdjęciach #1

By | 22:15 8 comments


  Choć moje codzienne życie nie jest szalone i nazbyt ciekawe, zawsze znajdą się małe ciekawostki i przyjemności, z którymi chętnie się podzielę. Lubię tego typu posty oglądać na innych blogach. Oprócz recenzji kosmetyków, które najczęściej się pojawiają, lubię poznać trochę prywaty. 


W Szkocji zawitało prawdziwe, słoneczne i ciepłe lato. Musiałam odświeżyć rzeczy, które zwykle zabieram do Polski lub do ciepłych krajów. Torebka jest wiekowa i należy do mojej mamy. Książka Kate's Style jest obecnie na mojej liście zakupów. Sukienka, którą uwielbiam nosić.



Kanapka z chlebkiem pełnoziarnistym na śniadanie. Arbuz i marchewka z humusem na podwieczorek. Sałatka wiosenno- letnia z jogurtem czosnkowym, zamiast majonezu.



Owoce zbierane własnoręcznie na farmie, o której napiszę już wkrótce. Dżemy i kompoty, to niedzielna produkcja. Ciasto od sąsiadki, koleżanki, która wie co lubię, czyli raspberry- strawberry cheesecake.



Rower i "trasa górska" to ostatnio moje ulubione miejsce na siłowni. Do tego słuchawki i energiczna muzyka. Brzoskwiniowy lakier, który przypadł mi do gustu. Szkolenie języka- ciąg dalszy realizacji noworocznych postanowień. Okropna pokusa! Hałwa! Uwielbiam. 



Dziś poniedziałek minął w miarę szybko, a że za oknem deszcz nadrabiam czytaniem Waszych blogów. Miłego tygodnia!


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Hałwa jak dla mnie jest za słodka, ale kto co lubi ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. oj też chętnie bym przygarnęłam książkę Kate's Style:]

    OdpowiedzUsuń
  3. grochy rządzą:) świetny mix zdjęć:)
    oczywiście obserwuję:)
    www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) grochy chyba zawsze beda na czasie, zwlaszcza w okresie letnim :)

      Usuń