Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Tydzień w zdjęciach #2

By | 22:21 4 comments


  Kolejny tydzień za nami. W Polsce wciąż cieszycie się ciepłem i słońcem, a tu w Szkocji czuć w powietrzu jesień. Pogoda płata nam figle.

1.Zakupy, o których będzie post.  2. i 3. Przekąski do pracy.  4. Świeża ryba prosto z morza.

Jedna chwila, dwie różne pogody. 1. Widok z okna od strony południowej.   2. Tu od strony północnej.



Wieczór z winem stworzonym dla mojej słabej głowy. 

Matalan. Mój nowy strój i piękne naszyjniki, na które poluję.

1.Relaks- zakupy.   2. Narzędzie tortur do wąsika.

Dowód na to, że u mnie lato już skończone.

I jak tu nie kochać przecen!

Niestety chwilowo jestem sama, więc nie mam pomocnika do robienia zdjęć. Mała aktualizacja włosów.

1. Ulubiona zielona herbata z pigwą i kwiatem bławatka. 2. W górach. 3. Czekolada aromatyzowana wanilią i cynamonem. 


Życzę Wam wszystkim udanego tygodnia. Oby szybko zleciał i przyniósł mnóstwo pozytywnych rzeczy i wydarzeń. Niech obfituje w różne niespodzianki. Ja czekam na piątek, ponieważ w końcu zobaczę swoją drugą połówkę.


Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Widzę chiński odpowiednik 'My Spring It' :)
    Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawuje to 'narzędzie tortur'? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) wiem, że to boli, ale z czasem się przyzwyczaisz i będziesz zadowolona. Przynajmniej u mnie tak było ;)

      Usuń
    2. W koncu czego to sie nie robi dla wygladu :))

      Usuń