Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Zuhair Murad- Haute Couture 2013

By | 20:26 6 comments


  Nie należę do osób oglądających Fashion TV, kiedyś tak, ale nie dziś. Jednak któregoś wieczoru przeglądając programy telewizyjne (chwilowy brak internetu i posprzątane mieszkanie spowodowało, że zainteresowałam się telewizorem) natrafiłam na relacje z pokazu mody w Paryżu. Natychmiast zaintrygowały mnie piękne suknie. Były wyjątkowe, niepowtarzalne. Zdjęcia nie oddają w pełni ich uroku, ale myślę, że tak jak ja, znajdziecie swojego faworyta. 























A to już inny pokaz i równie piękne suknie.












Oto mój zdecydowany faworyt. Przepiękna, koronkowa sukienka o wspaniałym kroju i kolorze. 



Znacie tego projektanta? Czy i Wam przypadła któraś sukienka do gustu? Ja bardzo chętnie powiesiłabym je wszystkie w szafie. 




Źródło 1,2.



Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy: