Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Coconut oil condicioner

By | 20:40 4 comments


 Olej kokosowy ma wszechstronne zastosowanie. Mnie zainteresowały te w kosmetyce. Postanowiłam go używać jako odżywkę do włosów. Jednak parę razy spróbowałam i niestety się zraziłam. Moje włosy z natury są przetłuszczające, po za tym normalne. Nie muszę nadmiernie ich obciążać odżywkami, ale chcę dbać o nie profilaktycznie. Dlatego zaopatrzyłam się w spryskiwacz do włosów.


Do środka kruszę trochę olejku (w pokojowej temp. ma on postać stałą) kokosowego i dolewam gorącej wody. Kiedy jest ciepła, ale nie wrząca, spryskuję końcówki włosów (można też całą głowę), a następnie chowam je do plastikowej siatki i owijam ręcznikiem. Z takim turbanem siedzę ok 20-30 min, następnie spłukuję obficie. Czasami zdarza się, że nie mam czasu lub ochoty na takie zabiegi, więc pomijam krok z turbanem. Po nałożeniu olejku spinam włosy, biorę prysznic, a na koniec spłukuję olejek.


  Metoda spray'owania włosów olejkiem kokosowym sprawdza się u mnie o wiele lepiej. Włosy są nawilżone, zdrowe, ale nie przetłuszczone. Polecam dla osób, które mają problem z przetłuszczaniem się skory głowy.

  Często, kiedy w pojemniku zostaje jeszcze trochę olejku, biorąc prysznic spryskuję moje ciało i wsmarowywuję w skórę. Pozostaje nawilżona przez długi czas.





Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł :) Podoba mi się takie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Ja stosuję Oilmedicę, która jest na bazie oleju kokosowego, ale nie wpadłam na to, żeby rozpuścić ją w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuszczajac olejek w wodzie w latwy i szybki sposob aplikujemy go na wlosy i cialo. Dla mnie to oszczednosc czasu, ale i profuktu. Polecam sprobowac :)

      Usuń