Top-ads

Obsługiwane przez usługę Blogger.

DIY- Jesienne inspiracje

By | 20:17 6 comments


  Jak już wspominałam kilkakrotnie uwielbiam jesień. Dziś mieliśmy piękną pogodę i wybrałam się na spacer do parku. Zainspirowana zdjęciami w sieci postanowiłam zrobić jesienny bukiet. Efekty pokażę już jutro. Póki co prezentuję to, co mnie zaciekawiło.




 Bardzo spodobały mi się te pomysły na ozdobienie świeczek. 


Ciepły kompot z jabłek i dodatkiem aromatycznych przypraw. Zamiast kwiatów bukiet liści i owoców drzew.



Girlandy z liści? Czemu nie! Wspaniale ozdobią nasze okno lub ścianę. Wybierając się natomiast do znajomych z wizytą warto pomyśleć o ładnym przystrojeniu butelki z winem. Pamiętam jak znajomi mojej mamy właśnie tak robili. Na Wielkanoc, Święta Bożego Narodzenia lub inne. Za każdym razem butelka była uroczo ozdobiona.


***


  Już jutro zaprezentuję Wam moje domowe diy, które udało mi się stworzyć. Macie jakieś pomysły i sposoby na przystrojenie Waszego domu? Miłej soboty.


Żródło google graphic
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy: